پایگاه رسمی انجمن ادبی شهرستان رامهرمز

معرفی شاعران،معرفی کتاب،همایش ونشست های ادبی اداره ارشاداسلامی شهرستان رامهرمز

پایگاه رسمی انجمن ادبی شهرستان رامهرمز

معرفی شاعران،معرفی کتاب،همایش ونشست های ادبی اداره ارشاداسلامی شهرستان رامهرمز

اشعارشاعران انجمن


چندشعراز شاعران انجمن ادبی شهرستان رامهرمز 

 


درحنجره خانه کرد آوازغمت
کوک است همیشه در دلم سازغمت
بگذار که یک پرده برقصاندمان
این گوشه ی افشاری دلبازغمت

حمداله احمدی


هم رخت عروس هم کفن می خواهد

هم گوش برای فک زدن می خواهد

بایدبه مجردی دلت خوش باشد

بیچاره شود هرآنکه زن می خواهد

محمدکردزنگنه


آفت زده از ریشه درون دردم

پیچک شدم وبه دورخودمیگردم

هرچند بهاردامنش رنگین است

من عاشق دامنی به رنگ زردم

سیدجمال دردارپور


کاش یک لحظه بیایی به سراغم ای عشق
من همان خشک ترین شاخه باغم ای عشق
بلبلی نیست سرشانه ام اما چندیست
روزوشب هم نفس زاغ وکلاغم ای عشق
شادی از باغ دلم پر زده  حالا جایش
سهم من ازهمه دنیاست چرا ؛ غم ای عشق؟
جای گرمای لبش روی لبانم گل کرد
داغ بنهاده پیاپی سر داغم ای عشق!
راه گم کرده ام وروی زمین افتادم

تاشکستندبه هرحیله چراغم ای عشق ..........

سیدشهاب الدین طباطبایی



می خواستم

ستاره ای شوم

                   در کویر

        حال

کویری شدم

             بی ستاره...

عصمت مانگشتی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد