پایگاه رسمی انجمن ادبی شهرستان رامهرمز

معرفی شاعران،معرفی کتاب،همایش ونشست های ادبی اداره ارشاداسلامی شهرستان رامهرمز

پایگاه رسمی انجمن ادبی شهرستان رامهرمز

معرفی شاعران،معرفی کتاب،همایش ونشست های ادبی اداره ارشاداسلامی شهرستان رامهرمز

جشنواره نان و برکت در رامهرمز برگزار شد


با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرماندار و دیگر مسئولان ادارات شهرستان رامهرمز و در میان استقبال پرشور مردمی، جشنواره نان و برکت عصر دوشنبه 13مهرماه در محل پارک شقایق رامهرمز، برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، این جشنواره با همکاری دفتر دکتر شمس‌اله بهمئی نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، شهرداری، ادارات هلال احمر، امور عشایر، میراث فرهنگی، برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی و نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار و با استقبال خوب و پرشور مردم و مسئولان محلی همراه گردید.

براساس این گزارش، در این مراسم 30 نمونه نان و کلوچه سنتی توسط بانوان سخت‌کوش و هنرمند روستایی،پخت گردید.

اجرای موسیقی ،نمایش گروه ابر سفید بهار.م به کارگردانی لیلا مرادیان، سخنرانی سید علی محمد طباطبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، غرفه های صنایع دستی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های برگزار شده طی این جشنواره بود.

در پایان این مراسم،توسط دکتر شمس اله بهمئی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، هدایایی به رسم یابود به بانوان فعال در این جشنواره ،اهدا شد.

گفتنی است همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین دکتر سمالی فرماندار رامهرمز در حاشیه این جشنواره،ضمن مصاحبه با خبرنگار صدا وسیما، از اجرای این جشنواره ابراز خرسندی و رضایت کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد